Det virkede

Selvom jeg havde to skeptiske læsere, så virkede min plan omkring min klumme. Jeg ville give min klumme en overskrift hvor ordet sex indgik, fordi en af mine gode venner havde fortalt mig, at det ville give mange læsere til klummen. Så selvom klummen slet ikke handlede om sex, så ville jeg gøre et forsøg… og nu viser det sig så at det lykkedes. her er en oversigt over de mest læste ting på kristendom.dk.

Mest læste
For lidt sex i kirken
Martin Luther (1483-1546)
Kristne symboler
Kyndelmisse varsler lysere tider
Find en salme på internettet
Det gyldne kompas afslører arvesynden
Find en bøn på internettet
Står der noget i Bibelen om Jesu barndom?
Ingen juleidyl hos Lauesen
Er alle guder lige gode?

 Som I kan se, så ligger min klumme nr 1… mission completed….
9 Responses to “Det virkede”

  1. Simon Says:

    Du er jo et marketingsgeni udover det sædvanelige!!!

  2. willer Says:

    du siger bare til hvis du skal have nogle fif

  3. René Vester Says:

    Ja Willer. Det er rigtig nok at det virker. Men det kan være undergravende for ens troværdighed at man ikke skriver om det folk forventer. Så det er jo ikke en man skal bruige til bevidstløshed. Men ellers har du ret. Hvis folk skal vælge imellem at se en film om Kong Davids affære med Batseba, eller en film om Abrahams venten på Guds løfter om en søn. Så vil folk vælge den med mest fokus på sex, så David og Batseba vinder den omgang.

  4. willer Says:

    hm jeg tænker nu at det lykkedes mig på en udmærket måde at lave en kobling mellem de forskellige ting, så jeg tror nu ikke jeg har mistet noget på troværdigheden, det var jo en klumme så det skal jo også være lidt skævt…

  5. Lars Dorland Says:

    LOL! Hvor er det egentlig bare tragisk et eller andet sted 🙂

  6. willer Says:

    helt enig

  7. David Jakobsen Says:

    Tillykke Willer. Godt gået. Fedt at se kristne bloggere i de traditionelle medier.

  8. Linealis Says:

    Spørgsmålet er om folk også har læst indlægget 😉

  9. Lars Dorland Says:

    @Linealis: Ej, de kiggede nok kun på billederne 😉

Leave a Reply

