Back in the game

Jeg lever, jeg trækker i hvert fald vejret…

Hvis du er bekendt med halvcirklen fra livsmønstre, så vil du vide hvad jeg taler om i det følgende.

Jeg oplever mig selv i beskræring, jeg oplever virkelig at blive stækket og lære hvad det vil sige at være afhængig af Gud. Jeg synes det er en smertefuld proces. Det er så let bare at klare tingene selv og klare tingene i egen styrke. Men lige nu oplever jeg, at jeg ikke helt selv kan og jeg oplever at ting som før var lette nu er svære.

Jeg tror Gud er ved at lære mig noget vigtigt, men det er hårdt… men måske vil jeg se lysere på det om et atykke tid

One Response to “Back in the game”

  1. Anders Hyldgård Says:

    Tak at du deler det.
    Det er en vigtig tid!
    Jeg vil huske dig i tankerne/bønnerne.
    KH: Anders

Leave a Reply

