Tanker på en Baresso

Jeg sidder her på Baresso på Nørrebrogade og forbereder mig til vores menighedslejr i weekenden, Vi er ca. 60 personer som skal af sted og bruge en weekend på hinanden og på Gud

Tid er noget af det dyrebareste vi har og derfor er jeg utrolig taknemlig over at så mange midt i deres efterårsferie vil investere i hinandens liv på den måde

Jeg tror det bliver en fantastisk weekend med masser sjov, hygge, Gudsnærvær og motiverende for det vi har gang i som kirke.

Når jeg sidder og ser på mennesker her på denne baresso slår det mig også, at lige nu krydses disses menneskers veje og måske krydses de ikke igen… måske er det sidste gang jeg ser dem, spørgsmålet jeg sidder med er, hvordan kan jeg øve mig i at være opmærksom på Guds tiltale i situationer som denne, så jeg måske kan komme i samtale med mennesker, som måske har brug for en opmuntring eller et trøstende ord…

hm måske det lyder lidt freaky 🙂

One Response to “Tanker på en Baresso”

  1. katja Says:

    “… den er genopstanden …” … juhu! … 😉
    … stay freaky!

Leave a Reply

