Årets første opstandelse

Inden at Jesus overtager billedet i morgen, så tænkte jeg, at jeg ville komme ham i forkøbet og proklamere, at min blog er opstanden, ja sandelig den er opstanden!

Den er ikke opstanden med et smart lækkert design, nej vi fortsætter med det vi kender 🙂 ellers også er det bare fordi jeg ikke har de grafiske evner…

Vil bare starte stille og roligt ud med et citat af Peter Haldorf, som jeg i øjeblikket går og tygger på:

bedømmelse handler om koncentration: evnen til at se hvad der er vigtigst og vende sig mod det… I ørkenen er enfold – ikke mangfoldighed – et fortrin…

det har jeg brug for at lære. I en tid med mange mulige veje og muligheder for at fare vild, har jeg brug for at vende blikket mod den væsentlige – jesus kristus og fastholde blikket i den retning…

2 Responses to “Årets første opstandelse”

  1. Simon Willer Says:

    velkommen tilbage…

  2. willer Says:

    tak

Leave a Reply

