Copenhagen Marathon

Det er marathon tid. Om tre dag skal jeg løbe kbh’s gader tynde. Jeg regner selvfølgelig med at bloggens to eller tre læsere kommer til at stå og heppe på mig. I copenhagen marathon er der nogle fartholdere, som holder en konstant fart løbet igennem. Det vil sige, at man kan løbe bag dem og bare cruise i mål.. Jeg regner med at løbe bag fartholderne som kommer i mål 3.30 eller i hvert fald så længe jeg kan holde til det. Hep Hep

Festogjulebilleder 006

Billedet er fra mit første marathonløb, pænt smadret på vej i mål. Læg mærke til tøjet, jeg vil bære præcis det samme på søndag…

Leave a Reply

