Gud flytter…

godt nytår er vel på sin plads at få sagt med det samme…!

I de seneste to dage har jeg været med til to flytninger, og min krop er mør men dog klar til nytårsaften…

At flytte er en del af livets vilkår. I år er der også ting i mit liv der er blevet flyttet rundt, meninger, holdninger, mennesker, følelser, overbevisninger og meget mere. At være menneske er at være i bevægelse, det værste der kan ske for en levende organisme er at stå stille for så rådner man og går til..

Da David ville bygge et tempel for Gud sagde Gud, jeg har altid været på vandring, og det er lige præcis den Gud jeg håber vi møder i 2001, Gud som er på vandring, så vi selv kan vandre med og bevæge os i 2011.

Leave a Reply

